בדיקה של מומחה לקניה בטוחה

מאות עסקאות רכישה נעשות מידי יום בתחום התכשיטים והאומנות. הבעיה העיקרית של רוכשי תכשיטים ואומנות היא שלמעשה לא קיימת שום אפשרות לבצע סקר שוק והשוואת מחירים אמיתית. בתכשיטים, הסיכוי שנוכל למצוא תכשיט זהה בחנות אחרת הינו אפסי. גם אם נמצא פריט שנראה זהה יהיו מרכיביו ומשקלו שונים ובהכרח מחירו לא מאפשר השוואה. ברכישת אומנות הבעיה מוחשית עוד יותר: לא נמצא כמובן שתי יצירות זהות של אותו אומן למעט הדפסים ו/או תחריטים ממוספרים.

בנוסף, קיימת גם סוגיית הידע. לרוב המוחלט של הרוכשים אין ידע מקצועי וכלים שיעזרו להם להחליט אם המחיר הנדרש סביר או מופקע. ברכישת של תכשיטים עם יהלומים אין בידי הרוכשים כלים לבדוק אם נתוני היהלום מתאימים למידע שהתקבל. גם אם ניתנת תעודה – לא תמיד היא משקפת את האמת. שוב ושוב אנו נתקלים בתעודות "מוזמנות" שאינן משקפות בצורה מהימנה את נתוני האמת.

כיצד מתמודדים? פונים למומחים!

הערכת תכשיטיםאנו ממליצים בכל פה לבצע הערכת פריטים לקראת רכישה או מיד לאחר ביצוע העסקה. מומחה של חב' אסטים הערכות בע"מ יגיע אליכם לביצוע הערכה מהימנה ואישור שהמחיר ששולם סביר. במקרה והמחיר שנגבה גבוה משמעותית תוכלו לחזור למוכר עם הערכה שלנו אשר תתן לכם בסיס מיקוח להחזר. אנו יכולים להעיד שבלא מעט מקרים, הוחזרו לרוכשים סכומים גבוהים פי כמה מעלות השירות.

דגש חשוב:

הערכות על סמך תיאור אומנם מוגבלות ואינן מתיימרות להחליף הערכה ישירה של הפריטים אבל יכולה לתת לכם הביטחון שהעסקה אותה אתם עושים, או עומדים לעשות סבירה והגיונית או שיש לעמוד יותר על המקח להשגת מחיר הוגן.