פריטים רבים שהיו נכסי צאן ברזל בכל סלון או מטבח של הדורות הקודמים, כבר לא אטרקטיביים בימינו. ירושות רבות כוללות פריטי פורצלן, קריסטל, שטיחים, כלי כסף (בעיקר מערכות סכו"ם) כמו גם תמונות ופסלים. רבים עומדים אובדי עצות אל מול המגוון המבלבל ותוהים האם הפריטים ניתנים למימוש ואם כן – בכמה כסף?

ככלל, מרבית הפריטים, גם כאלו שעלו בעבר לא מעט, כמעט בלתי ניתנים למימוש כיום. קהל האספנים מחפש רק פריטים בעלי סיכוי למימוש עתידי ואילו הקהל חובב ה"פיצ'פקס" יעדיף לשוטט בשווקי פשפשים ולברור לעצמו פריט כלבבו מתוך עשרות אלפי אפשרויות הפרושות לפניו.

לפריטים איכותיים ישנן כמה זירות מכירה פומביות ופרטיות. בין אם מדובר בגלריות ובין אם מדובר בבתי מכירות בארץ ובעולם: יש תמיד לזכור שהמכירה אינה ודאית ויתכן ופריט שהוצע למכירה לא יימכר ואז על בעליו לקחתו חזרה. בלבול מוח לא קטן..

כאן נכנסים מומחי אסטים הערכות בע"מ ומסייעים בידכם במיון והוצאת הדובדבנים מכלל הפריטים שירשתם. עין מקצועית ומיומנת של מומחה תוכל למיין במהירות את הפריטים שניתן לממש ולהפריד אותם משאר האוסף. מומחה יוכל להבחין בין זיוף למקור, בין כלי כסף למצופה כסף, בין שטיח בעבודת יד לשטיח בעבודת מכונה וכד'.

לאחר בדיקה יסודית של מומחה אסטים הערכות בע"מ תוכלו להסיר הרבה ספקות. המומחים יפנו אתכם לזירות המכירה השונות לפריטים שניתן לממש. ובאשר לשאר הפריטים? לאחר המיון תוכלו למוסרם ללא חשש שאולי נפרדתם מפריט יקר ערך מבלי דעת.

להערכת ירושות וסיוע בהערכת אוספים פנו:  1-700-700-279